1. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания // Избр.
психологические труды: В 2т. – М., 1980. – Т.1. 423 с.
2.
Аракелов Г.Г. Учителям и родителям о психологии подростка: Науч.-попул.
изд. – М.: Высш. школа., 1990. – 304 с.
3.
Байярд Р.Т., Байярд Д. Ваш беспокойний подросток: Практ. руководство для отчаявшихся родителей: Пер. с англ. – М.:
Просвещение, 1991. – 224 с.
4. Бех І.Д.
Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. – К.:
ІЗМН, 1998. – 204 с.
5. Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи
реалізації: Навч.-методичний посібник для вчителів шк., викладачів, студ. пед.
нав. закл. – К.: ІЗМН, 1996. – 232 с.
6.
Боришевський М.Й. Психологічні механізми розвитку особистості // Педагогіка
і психологія. - 1996.- № 3. — С. 26-33.
7. Василенко І.В. Організація системи соціального
виховання учнів // Педагогіка і психологія. – 1996. - № 2. – С. 98-102.
8. Виховання громадянина: Психолого-педагогічний і
народознавчий аспекти: Навчально-методичний посібник / П.Р. Ігнатенко, В.П.
Поплужний, Н.І. Косарєва, Л.В. Крицька. – К.: Інститут змісту і методів
навчання, 1997. – 252 с.
9. Воронцов А. Формула собственного маршрута: Проектная
деятельность как путь к взрослению // Первое сентября. – 2001. - №78. – С. 3-5.
10. Выготский Л.С. Проблема возраста // Собр. соч. в 6-ти
томах. – М.: Педагогика, 1983. – Т.4. - 332 с.
11. Голобородько Е.П. Взаимосвязанное обучение видам речевой
деятельности и вопросы поликультурного воспитания // Печатное слово. – 2004.-
№3/8. - С. 88-93.
12. Голобородько Е.П. Микроклимат в семье и его роль в
воспитании детей // Науковий вісник Південноукраїнського педагогічного
університету ім. Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Випуск 4-5. - Одеса, 1999. – С.
82-85.
13. Гуров В.Н. Семья в системе формирования современной
личности // Пед. образование и наука. – 2001. - №4. – С. 19-40.
14. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ
століття). – К.: Радуга, 1994. – 61с.
15. Дорошенко К.Г. Виховання гуманістичного ідеалу старших
підлітків у позакласній діяльності: Автореф.дис…канд..пед.наук 13.00.07 / Ін-т
пробл. виховання АПН України. – К., 2003. – 20 с .
16.
Єрмаков І.Г., Сохань Л.В. Життєтворчий потенціал нової школи // Мистецтво
життєтворчості особистості: Наук.-метод. посібник: У 2ч., 1997. – ч.2. - 936 с.
17. Жерносек І.П. Деякі ціннісні орієнтації учнівської
молоді // Нова пед. думка. – 2002. - №3-4. – С. 148-152.
18. Закон України «Про освіту». – К.: Вид. ГЕНЕЗА, 1996. –
36 с.
19. Зимняя И.А. Педагогическая психология: Учебник для
ВУЗов. – М.: Логос, 1999. – 384 с.
20.
Зинченко В.П., Мещерякова Б.Г. Психологический словарь. – М.: Педагогика, 1991. – 189 с.
21. Иванов В.Д. Самодеятельность, самостоятельность,
самоуправление, или Несколько историй из жизни школьников с вопросами,
письмами, монологами и документами: Кн. для старшеклассников. – М.:
Просвещение, 1991. – 128 с.
22. Киричук О.В. Формування в учнів активної життєвої
позиції. – К.: Рад. школа, 1983. – 136 с.
23. Кобзарь Б.С., Тайчинов Г.П. Личность и её становление.
– К.: Молодь, 1990. – 164 с.
24. Концепція розвитку загальної середньої освіти //
Освіта України. – 2000. – №18. – С. 2-7.
25. Костюк Г.С. О взаимоотношениях воспитания и развития
ребенка // Советская педагогика. - 1956.- №12. – С. 61-64.
26. Лавриненко Н. Соціалізація молоді: перспективи сім’ї
та школи // Директор школи. - 2003.- № 39. - С. 3-6.
27. Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті //
Шкільний світ. - 2001. - С. 3-6.
28.
Подмазін С. Гуманізм реальний або дорогий фактор виробництва // Управління
освітою. - 2003.- № 11-12.- С. 4-7.
29.
Пометун О.І. Молодь обирає дію: соціальне проектування – новий підхід до
виховання молоді // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати:
Практико зорієнтований зб. – К.: Вид. «Департамент», 2003. – С. 327-333.
30.
Постовий В.Г. Тенденції виховання дітей і молоді в сучасній українській
сім’ї // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – 2003. - №3. – С.
20-26.
31.
Серьожникова Р.К., Пархоменко Н.Д., Яковицька Л.С. Основи психології і педагогіки:
Навчальний посібник. – Киів: Центр навчальної літератури, 2003. – 243 с.
32.
Сухомлинська О.В Ідея громадянськості й школа в Україні // Шлях освіти.
- 2000. - №4. - С. 21-25.
33. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник. –
Тернопіль: Навчальна книга –Богдан, 2002.- 192 с.
34. Хайруліна Н. Школа як система взаємодії // Завуч,
2000. – №13.- С. 7-8.
35. Шацкий С. Роль среды в педагогическом процессе //
Народное образование. - 1964. - С. 183.
Немає коментарів:
Дописати коментар